سریال و فیلم  ژاپنی

سریال و فیلم ژاپنی

با دنیای سریال و فیلم های ژاپنی آشنا شو
سریال و فیلم  ژاپنی

سریال و فیلم ژاپنی

با دنیای سریال و فیلم های ژاپنی آشنا شو

فیلم ازدواج مبارک من


عنوان اصلی:わたしの幸せな結婚
عنوان انگلیسی: my happy marriage
عنوان فارسی: ازدواج مبارک من
ژانر: تاریخی، عاشقانه، دراما، فانتزی
نوع: سینمایی
کشور: ژاپن
سال ساخت: 2023
مدت زمان :1ساعت 54 دقیقه
امتیاز:8.3

بازیگران:
Meguro Ren:Kudo Kiyoka
Imada Mio:Saimori Miyo
Watanabe Keisuke:Tsuruki Arata
Onishi Ryusei:Takaihito
Maeda Oshiro:Godo Yoshito
Takaishi Akari:Saimori Kaya

خلاصه داستان: سایموری میو دختر نگون بختی که حاصل ازدواج قراردادی والدینش است و بعد از مرگ مادرش و ازدواج مجدد پدرش همچون خدمتکاران زندگی میکند. به ارث نبردن و شکوفا نشدن قدرت خانوادگی میو شرایط را برای او بدتر میکند.
میو که آموخته دربرابر سختی ها سرش را پایین بگیرد و سکوت کند به واسطه ازدواج سیاسی پا به دنیای کودو کیوکا میگذارد، مردی که به سرد بودن معروف است اما میو کم کم درمیابد که کیوکا قلب مهربانی دارد.
در میان شورش اهریمنان رابطه این دو چگونه پیش خواهد رفت؟




دانلود فیلم


ترجمه اختصاصی از

تیم @mixnonaz2


دانلود زیرنویس


نظرات 3 + ارسال نظر
Tina یکشنبه 1 بهمن 1402 ساعت 19:02

ین فیلم خیلی خوب و سبکش جدیده توی فیلمای ژاپنی... خوشتون میاد، ببینیدش

asiyeh دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 19:32 https://acieimnida.blog.ir/

خخخخخیلی فیلم قشنگی بود از لطیفیش هرچقد بگم کم گفتم

فاطمه دوشنبه 8 آبان 1402 ساعت 17:48

خیلی قشنگ بودم. دلم از این فیلم‌ها خواست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد