سریال و فیلم  ژاپنی

سریال و فیلم ژاپنی

با دنیای سریال و فیلم های ژاپنی آشنا شو
سریال و فیلم  ژاپنی

سریال و فیلم ژاپنی

با دنیای سریال و فیلم های ژاپنی آشنا شو

فیم تقصیر توئه که قلبم میتپه


فیلم سینمایی :  تقصیر توئه که قلبم میتپه

نام انگلیسی : it's your fault that my heart beats

نام ژاپنی : mune ga narunoha kimi no sei   

ژانر : مدرسه ای ، رمانتیک ، درام 

محصول کشور: ژاپن

سال انتشار: ٢٠٢١ 

امتیاز: ٧ از ١٠

مدت زمان: ١ ساعت و ۴۴ دقیقه 


بازیگران :

Ukisho hidaka : Arima hayato

Shiraishi sei : Shinohara tsukasa

Itagaki mizuki : Hasebe yasuhiro

Hara nanoka : Hasebe mayu



خلاصه داستان:


سوکاسا توی دوره راهنمایی روی دانش آموز انتقالی هایاتو کراش داشت و حتی بهش اعتراف کرد ولی هایاتو ردش کرد.

الان سوکاسا و هایاتو توی دبیرستان همکلاسن. هایاتو با سوکاسا مثل یه دوست رفتار میکنه ولی سوکاسا هنوز بهش علاقه داره. توی همین زمانا هایاتو هم به سوکاسا علاقه مند میشه



دانلود فیلم

رمز فایل : tjZd2Rbk8wjb17Sg3J-alQ



ترجمه اختصاصی

از تیم @mixnonaz2


لینک زیرنویس

نظرات 3 + ارسال نظر
زهره چهارشنبه 20 دی 1402 ساعت 09:10

سلام حتما باید اپلیکیشن رو دانلود کنم تا فیلم دانلود بشه؟میشه لطفا جواب بدین

نه

Nomad سه‌شنبه 19 دی 1402 ساعت 22:49

سلام پوشه ی دانلود خالیه میشه دوباره بذارین؟ممنون

از چنل بگیرید

May J یکشنبه 14 فروردین 1401 ساعت 15:26

من نمیتونم زیرنویس دانلود کنم
فک کنم میزارین تو drive
ولی نمیره توش و در نتیجه اصلا نمیتونم دانلود کنم
چیکار کنم؟

سلام داخل گروه چنل سوال کنین و آموزش ها داخل چنل هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد