سریال و فیلم  ژاپنی

سریال و فیلم ژاپنی

با دنیای سریال و فیلم های ژاپنی آشنا شو
سریال و فیلم  ژاپنی

سریال و فیلم ژاپنی

با دنیای سریال و فیلم های ژاپنی آشنا شو

سریال فقط مهر ثبت ازدواج رو زدم


عنوان سریال : فقط مهر ثبت ازدواج رو زدم 

عنوان انگلیسی : I Just Stamped the Marriage Registration 

عنوان اصلی : Konin Todoke ni Han wo Oshita dake desu ga

ژانر : کمدی ، عاشقانه

تعداد قسمت : ۱۱ قسمت

مدت زمان هر قسمت : ۵۷ دقیقه

شبکه : TBS

سال انتشار : ۲۰۲۱

امتیاز : ۸.۱ از ۱۰



بازیگران :

Seino Nana : Okado Akiha 

Sakaguchi Kentaro : Momose Shu



خلاصه داستان :

اوکادو آکیها ، ۲۷ ساله ، که عهد کرده مجرد بمونه از طرف موموسه شو ، ۳۰ ساله ، بنا به دلایلی برای داشتن عنوان متاهلی درخواست ازدواج الکی دریافت میکنه.روابط این دو نفر در حین زندگی مشترکشون به عنوان یه زوج الکی کم کم تغییر میکنه.



دانلود تمام قسمت ها

(هر دو کیفیت 540 و 720)

رمز فایل : -Gr2Zo5Rt2xOeZiUMMxTug



ترجمه اختصاصی از تیم

@mixnonaz2

زیرنویس قسمت اول

زیرنویس قسمت دوم

زیرنویس قسمت سوم

زیرنویس قسمت چهارم

زیرنویس قسمت پنجم

زیرنویس قسمت ششم
زیرنویس قسمت هفتم

زیرنویس قسمت هشتم

زیرنویس قسمت نهم

زیرنویس قسمت دهم - آخر

نظرات 7 + ارسال نظر
تانیا چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت 11:49

سلام. من لینک دانلود میزنم با پسورد اما متاسفانه باز نمیشه

زیرنویس کامل رو چنل قرار دادیم

گ چهارشنبه 22 دی 1400 ساعت 08:57

سلام.لینک سریال کار نمیکنه .پس من چطوری دانلود کنم

Goli دوشنبه 20 دی 1400 ساعت 17:52

چرا نمیتونم سریال رو دانلود کنم.لطفا اگرلینک مشکل داره درستش کنید.ممنون

سلام عزیزم ... من همین الان تست کردم مشکلی نداشت تونستم دانلود کنم...امکانش هست یکم دقیق تر بگین توی کدوم مرحله به مشکل خوردین واسه دانلود

丽丽 شنبه 27 آذر 1400 ساعت 18:01

وای ک چقدر سریال باحالیههه

خوشحالیم خوشتون اومده

ped یکشنبه 7 آذر 1400 ساعت 09:58

سلام لطفا کیفیت 480 قسمت 4 رو هم قرار بدید.

بله حتما بررسی میکنم میذارم

ندا چهارشنبه 3 آذر 1400 ساعت 04:37

من عاشق این دوتا شدم خواهش هر زمان قسمت هاش میان زودی بزارید ممنون از سایت عالی تون:ممنونم بازم من بی صبرانه منتظرم

خوشحالیم خوشتون اومده،چشم البته قسمت جدید تا بیاد ترجمه میشه و قرار میدیم

نیک نیک شنبه 29 آبان 1400 ساعت 05:02

سریالش خیلی خوبه بازیگراش هردو عالین مثل بقیه ی سریال ژاپنی ها عجیب غریب نیست کلا سریال های ژاپنی امسال سطحش پیشرفت کرده! حتما ببینید...
قسمت بعدی اومده لطفا بذاریدش♡

ممنون از نظرتون ... خود سریال به موقع میاد ساب انگلیسی رو دیر میدن وگرنه در اسرع وقت میذاریم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد