سریال و فیلم  ژاپنی

سریال و فیلم ژاپنی

با دنیای سریال و فیلم های ژاپنی آشنا شو
سریال و فیلم  ژاپنی

سریال و فیلم ژاپنی

با دنیای سریال و فیلم های ژاپنی آشنا شو

سریال قهوه و وانیل


عنوان : قهوه و وانیل
ژانر : عاشقانه ، درام
سال انتشار : 2019
محصول : ژاپن
شبکه پخش : MBS
مدت زمان :  24 دقیقه
تعداد قسمت ها : 10 قسمت
امتیاز : 8.3 از 10
ساخته شده از روی مانگا

خلاصه داستان :
ریسا شیروکی یک دانش آموز 20 ساله است . اون  از  زادگاهش در حومه شهر به توکیو  امده تا به دانشگاه برود. اگرچه ریسا شیروکی بسیار زیباست و  بین دانشجویان پسر طرفدارای زیادی داره ، ولی هیچوقت دوست پسر نداشته . اون  آرزوی  یه عشق رویایی رو داره ، یک روزهیروتو فوکامی اتفاقی در مقابلش ظاهر میشه . هیروتو یک مرد سخت کوش 30 ساله است که فردی ملایم و کامله . ریسا شیروکی و هیروتو فوکامی عاشق هم میشوند، ولی هیروتو فوکامی گذشته تاریکی داره...


تمامی قسمت ها

رمز فایل : RJF0-ESIXYzbpik5IkS3yQ


زیر نویس اختصاصی
ترجمه از تیم @mixnonaz2 

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 18 دی 1402 ساعت 01:24

سلام چطوری فیلمش رو دان کنم؟

اسکلا یکشنبه 2 مهر 1402 ساعت 15:56

برای من خود سریالو نمیاره عصبانیم کرده دیگه خسته شدم من اه

چنل برو

Nana جمعه 8 مهر 1401 ساعت 15:08

سلام برای من نمیاد زیر نویسش

چرا

Movafagh جمعه 19 آذر 1400 ساعت 04:46

ببخشید میشه لطفا زیرنویس شو درست کنید نمیشه گرفت

سلام چون خیلی از سریال گذشته لینکا از کار افتاده در اسرع وقت جایگزین میکنیم ،اگه عجله دارین میتونین از کانالمون دانلود کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد