سریال و فیلم  ژاپنی

سریال و فیلم ژاپنی

با دنیای سریال و فیلم های ژاپنی آشنا شو
سریال و فیلم  ژاپنی

سریال و فیلم ژاپنی

با دنیای سریال و فیلم های ژاپنی آشنا شو

سریال آشپزی برای خانه مایکو‌ها



عنوان سریال : ماکانای: آشپزی برای خانه مایکو‌ها
عنوان انگلیسی : Makanai: cooking for the Maiko house
عنوان اصلی : Maiko-san Chi no Makanai-san
ژانر : درام
تعداد قسمت : ۹
مدت زمان هر قسمت : ۴۵ دقیقه
شبکه : Netflix
سال انتشار : ۲۰۲۳
امتیاز: ۷.۸/۱۰
براساس مانگا

بازیگران :

Nana Mori - Kiyo Nozuki
Natsuki Deguchi - Sumire Herai
Aju Makita - Ryoko
Keiko Matsuzaka - Chiyo
Ai Hashimoto - Momoko


خلاصه داستان :
کیو نوزوکی و دوست کودکیش هرای سومیره برای مایکو شدن از آئوموری به کیوتو نقل مکان میکنن. کیو بخاطر شخصیتش و کمبود استعداد، با مایکو شدن کلی فاصله داره. عوضش برای دخترای مایکو آشپزی میکنه. درحالیکه سومیره مایکو میشه و تحت عنوان جدیدی فعالیت میکنه...



دانلود قسمت 1 تا 9

رمز فایل : -l_bbpJXP8AxBGxxVxNHhQ



ترجمه اختصاصی از

تیم @mixnonaz2



دانلود زیرنویس ها

E01  E02   E03   E04   E05  E06   E07   E08   E09   
نظرات 4 + ارسال نظر
parva سه‌شنبه 16 خرداد 1402 ساعت 14:51

سلام وقت بخیر ، می خواستم تشکر کنم که این سریال زیبا رو ترجمه کردید . من دیروز تا قسمت 7 و دیده بودم و امروز خیلی خوشحال شدم که دو قسمت پایانی هم ترجمه کردید .
همیشه سلامت و موفق باشید

kamyar یکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت 20:21

سلام زیرنویس قسمت پنج به بعد انگر یه مشکلی داره و لینکش کار نمی کنه

هنوز ترجمه نشده

Athena سه‌شنبه 4 بهمن 1401 ساعت 13:08

اوه...شت...یک نفر:|
خدای من جدی باورم نمیشه...من تصور میکردم حداقل یک تیم ۴-۵ نفر هستید:|
برگام ریخت۰ــ۰
واقعااااااااااا خسته نباشی عزیزم

منظورم ویرایش زیرنویس هست مترجم بله هستن زیادن

Athena دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 13:53

وای خدای من مرسی از اینکه این سریال معرکه رو ترجمه میکنید...خیلی منتظر بودم اینو ساب بزنید...واقعا ممنونم.
و اینکه لطفا دو قسمت آخر جوانی سیندرلا رو هم ساب بزنید.

سلام ممنون . باور کن یک نفرمبه همه نمیرسم که! یواش یواش . میذارم نگران نباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد